Wednesday, December 6, 2006

Today Not In Good Mood

我,gemini ,神经大跳,想很多

认识我的人都觉得我很快乐

不认识我的人都觉得我很幸运,

可是….

今年常常发生不快乐的事;

我面对新的挑战其实很容易紧张,大家说你要学习克服;

我很小心翼翼的深怕失败,每一个人都说hey.. you should open your mind..

我很怕在很多过程中不小心伤害到别人,可是别人… can you don’t hurt me ?

一向乐观的我一定要告诉大家,越困难,我会越勇敢 (应该吧)

Hey!我会再接再厉的;我虽然吃得很多,

可是,那时候会没有力气,连加加油都没有用,我会非常sad…

其实我希望能得到心理真正的快乐的那种幸福。我想我有资格..

因为我很真心的有去努力

6 comments:

Anonymous said...

PUTTING EFFORTS IS GOOD . BUT IZZIT THE RIGHT DIRECTION ? PUTTING EFFORTS ON ? YOU NEED TO JUSTIFY WHERE IS THE BETTER WAY TO GO OTHERWISE YOUR EFFORTS WILL STILL END UP SHITS HAPPEN !

Anonymous said...

hmm...just think..
is it worth for u to put the effort? If..by the end of the day, you're the one that hurts... i suggest you stop putting effort in it.
Just cant bear to see you hurt.. ^^

Jhunnie said...

哦 两个都跟我说英文哦...
anyway...谢谢两位

Anonymous said...

haha.... welcome.. welcome..

jeepeng said...

大字體的是老猴子!

Jhunnie said...

那个老猴子有没有布洛格?